fredag 15. mars 2013

God og varm helg!

Endelig er flisene lagt slik at vi kunne ta ovnen i bruk igjen! Og vi er kjempefornøyde med resultatet, flinke mannen min!:) I tillegg har vi fått hengt opp den "nye" lampen på soverommet, ble jo riktig så stilig.

Jeg var på besøk hos min kjære mormor forleden, og da var jeg så heldig å få noen gamle skatter av henne! Blant annet en kasserolle, en slik type som jeg har lett etter på bruktbutikker og på finn uten hell! Og så hadde hun jammen en stående som jeg fikk. Heldige meg! 

Så fikk jeg også et nydelig gammelt fat som er over 100 år gammelt, som har tilhørt min morfars foreldre. Det skal jeg få satt på et oppheng på slik at det kan henge på kjøkkenveggen sammen med de andre "kjøkken" klenodiene". :) Det er artig å kunne bruke arvegods som dekorasjon, det setter et spesielt særpreg!

Og så har jeg fått utfolde mine kreative sider litt og freshet opp et par strisekk - puter. Hadde et par puter som jeg har kjøpt på Home and Cottage som jeg fant ut at jeg ville pynte litt på... Så jeg kjøpte transfer papir (for å stryke på tøy) og printet ut et par fine tekster, bilder av ungene og sydde på litt blonder.. Ble rålekkert! Spesielt ungene syntes det var stas at det var bilder av dem på puta i stua. :D 

Ønsker dere allesammen en kjempeflott helg i forhåpentligvis solskinn og fint vær!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar