torsdag 18. april 2013

Kort fortalt...

I tillegg til interiør så har jeg en stor lidenskap for scrapbooking... Å kan bruke kreativiteten sin til å lage kort, gavetags, dekorere sider til bilder osv osv er fantastisk morsomt!! Har faktisk fått noen bestillinger på konfirmasjonskort og bursdagskort, noe jeg setter veldig stor pris på...artig at folk liker det jeg lager. Og så er det jo veldig gøy å gi bort noe unikt og håndlaget, som ingen andre har maken til!:) 

Siden sist har vi jammen fått oss et arbeidsrom! Det som tidligere var klessrom/roterom/overgangsrom til minstemann som skulle på eget rom har nå blitt til vårt fantastisk flotte arbeidsrom OG klesrom. Herlig å kunne dra nytte av rommet istedet for at det ble stappet fullt av rot som bare tar plass og er til irritasjon. 
Så her kan jeg sitte å styre med scrapbookingen min, skrive på bloggen, eller rett og slett få litt alenetid når jeg føler for det. Herlig med en mann som kan alt fra å snekre til å lage mat. ;) 

Legger med noen bilder av kort jeg har lagd denne gangen, så skal jeg få ryddet og shinet litt her før jeg tar bilder for å legge ut. ;)

Ønsker alle en fortsatt fin torsdag, nå er det snart helg!!! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar