tirsdag 24. juli 2012

Nytt hus, nye muligheter...

Etter bryllup, fødsel, babykos, sommerferie, flytting osv. har jeg endelig fått tid til å sette meg ned med bloggen igjen! SOM tiden flyr!

Siden sist har myyyye skjedd... En nydelig liten gutt kom til verden i mai, så ukene siden da har vært fyllt med utrolig mye glede, kos, lite søvn, trilleturer, mating, bleieskift... Ja,alt som hører babytiden til. :) Fantastisk herlig tid dette her, som nytes 100%!

Nå har vi nettopp flyttet inn i et kjempekoselig hus som vi skal leie i ett års tid mens eierne skal tilbringe et år i Spania. Sprekinger, som jeg beundrer så masse for det de gjør!! Pakket koffertene og reiste avgårde med 3 gutter som skal gå skole der. Hadde man bare vært like tøff..... ;)
Så her bor vi da, i et hvitt, koselig hus i skogen. På altanen har vi besøk av både rev og ekorn. Koselig! Og selvfølgelig nye muligheter til pynting, stæsjing og nye ideer.... ;) 

Har noen småprosjekter på gang, som jeg med god hjelp av min kjære ektemann har fått fullført. Hva skulle jeg gjort uten min flinke, talentfulle altmuligmann?!? 

Blant annet hev han seg rundt og tapetserte bakveggen i et vitrineskap som jeg begynte å pusse opp på for ca. 3 år siden... Planen var der helt fra starten av og tapeten handlet inn... men ting tok tid! Men nå er det altså gjort, og resultatet ble perfekt og akkurat slik jeg ønsket det. ;)


Legger ut noen bilder fra "dekoreringen". ;)










Vakre skatter funnet bortgjemt i svigermors sommerhus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar