onsdag 1. august 2012

Dagliglivet :)

Dagene går og vi trives fortsatt like godt, om ikke mer, for hver dag som går. Utenfor er det et yrende dyreliv til våre og ungenes fornøyelse. Er artig å følge med på de søte små ekornene som mumser i vei på godsakene på fuglebrettet. :) 

Var så heldig når vi besøkte svigermors sommerhus på Blomsøya i ferien å finne noen gamle, flotte ting som jeg kunne ta med hjem. Etter litt vasking og skrubbing så ble det riktig så lekkert å pynte med!:) Og ikke minst praktisk...! En gammel vinballong beholder ble plutselig til en vedkurv...

Vinballong vs vedkurv :)

Gleden av å få "blåse liv" i gamle ting er herlig. Jeg setter stor pris på å få ta vare på slike ting som både har affeksjonsverdi og pynter opp i huset. Gamle hønsenettingkurver, skrivemaskin, stoler osv osv. Alt kan jo brukes!! Og i kombinasjon med nye ting så blir det jo veldig stilig og gjennomført.
Drømmen er jo å engang dra på loppemarked i Frankrike eller Danmark.. <3 Tiden vil vise, kanskje jeg engang er så heldig å få gjort nettopp det...?! :)

Slenger på litt flere bilder fra diverse dekorering.

Friske urter som lager en herlig duft på kjøkkenet, og nyyydelig å ha i maten!

Kusudama, som visstnok skal være enkelt å brette selv! Skal prøve en dag... jeg har god tålmodighet;)


"åpen kjøkkenløsning" kan fort bli dekorering i seg selv!!

Speil fra Home and Cottage. Pulten, skrivemaskinen og kofferten er gamle skatter ;)


Gammelt vindu som etterhvert skal fylles med bilder!

Bilde av min mamma og mine tanter fra deres barndomsår pryder vinduet. :)


Dette "kunstverket" var en ide jeg fikk, og ble utført av min flinke mann! Jeg er superfornøyd...



Nå venter vi min søster og hennes kjære på middag, så nå skal bordet dekkes og gjøres klart. Gleder meg til en deilig leirgryte - rett!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar