onsdag 28. mars 2012

Et innholdsrikt nytt år!

Hvor ble tida av?? Siden jul har dagene fløyet avgårde... Bryllupsplanlegging og forberedelser tar jammen tid. Den 18. februar var den store dagen, og for en utrolig fantastisk dag! Nervene og nervøsiteten på forhånd ble gjort til skamme, det viste seg jo med engang jeg trådte over dørstokken i kirka at det var ingenting å grue seg til... Å se mannen MIN stå der oppe å vente på meg for å gi meg sitt ja er nok den beste følelsen jeg noengang har hatt. I tillegg har jeg jo fått giftet meg med den flotteste, snilleste og beste mannen som finnes. ;) 






I tillegg venter vi en liten gutt i mai, så gleden er stor her i huset. Vi gleder oss veldig til å møte den lille krabaten, og nå er det jammen ikke lenge til. Så det er vel på tide å begynne forberedelsene, dere vet... pakke bag, skru sammen sprinkelsenga, vaske babyklær... Utrolig hvor avslappet man blir til sånt når det er nr. 3 som er på tur!! 

Innimellom bryllup og forberedelser til babyvelkomst, så er det selvfølgelig tid til interiør!!!!;) Ommøblering, shopping... Det går nok ikke an å bli lei slikt. ;)

Påskelektyre av ypperste kvalitet :) Mye inspirasjon å hente!

Vase og silkeroser kjøpt på Home and Cottage <3

Alt på bordet er kjøpt på Home and Cottage.

Skal kose meg med en kopp te og Jeanne D'Arc Living ;)

Et serveringsbrett med høye kanter fungerer veldig bra som bladkurv!


Nydelige bryllupsgaver!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar