tirsdag 1. mars 2011

Å samle skatter....

Ja, for meg er det skatter, alle disse små (og store!! ) tingene jeg finner / kjøper, enten det er hos brukthandleren, i en interiørbutikk eller på nettet. For meg er alle tingene mine prikken over i'en og er med  på å skape det utrykket jeg ønsker å ha i min leilighet. 

Drømmen er jo selvfølgelig å kunne dra på loppemarked i Frankrike og Danmark med en diger tilhenger på slep! (Og muligens få meg større hus da!) 
Fant mange flotte ting i London, i små og bortgjemte butikker. Da vet man at man mest sannsynlig ikke kommer til å se de samme gjenstandene hos naboen liksom.... Herrlich!!!!!

Det flotte med denne stilen, er at det er ingen mal... Ingen retningslinjer å følge. Det ommøbleres stadig, og både små ting og større ting blir ofte flyttet rundt på. Alt ettersom hvordan humør jeg er i! :) 
Men noe som jeg bare MÅ ha, er lysestaker! Hva er vel koseligere enn å tenne mange stearinlys, da snakker vi avslapping og ro. 

Har laget noen bilde montasjer av noen av mine små og store skatter...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar