onsdag 2. mars 2011

Det er lov å drømme.....

Sjekk denne lekre stolen :  klikk her
Så straks for meg et koselig bibliotek med alle favorittbøkene, en peis, reinskinn på golvet og DEN stolen! For et kunstverk av et sittemøbel! Nesten som man må vurdere å bare ha den til pynt... ;) Men så var det prisen da! Men som sagt, det er jo lov til å drømme...
I min drøm er det mye jeg skulle hatt. Et nydelig gammelt hus som jeg kunne pusset opp med mange koselige rom, krinkler og kroker. Ja, og en stor hage med epletrær og store rosebusker. Er det for mye forlangt med et lite basseng også?! Eller enda bedre, huset kunne ligget ved elvebredden, og like ved elvebredden skulle det vært et lysthus.
Men hvem vet, kanskje en dag blir drømmene sanne? Alt jeg vet er at man aldri bør slutte å drømme.;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar