lørdag 7. desember 2013

Forandring fryder!

Begynte å bli litt smålei av stua og har sett etter muligheter til forandring. På grunn av fasongen på stua så er ikke valgene så mange, men litt flytting rundt omkring så vips så ble det helt nytt her! Jeg er veldig fornøyd!:) Forandring fryder virkelig. Å jammen er det ikke mye som skal til før et rom får nytt utseende!
I tillegg har vi kjøpt et høyt juletre, og jeg vet selvfølgelig AKKURAT hvor det skal stå!;)

Jeg og minstemann var på handletur i byen idag og tok turen innom en blomsterbutikk på Båsmo. (Interflora). Å jøsse meg så utrolig mye fint de hadde der, kunne slått meg virkelig løs dersom pengboka var litt større!;) Men fant noen flotte julegaver som jeg virkelig gleder meg til å gi bort.  

Siden siste innlegg så er det jo blitt advent! Så nå er det kommet opp tre med lys ute på trappa, krans på døra og julestjerner og adventsstaker i vinduene. 
Årets adventsslys er selvpyntet, er jo litt ekstra stas... Så nå er det jammen bare et par uker før jula braker løs, til glede for store og små! Har noen gutter som er veldig spent på julegavene, kjenner meg så godt igjen fra da jeg var lita.. En spennende tid for de små! 
I år har vi bestemt oss for å pynte etter ungene har lagt seg, husker selv hvor stor stas det var å våkne opp til julestrømpe og julepyntet hus. Jeg og søsteren min sto opp, tok med julestrømpene og gikk inn i stua og slo lysene på juletreet på... Det er gode minner som jeg ønsker at mine barn også skal få. Tidspresset gjør jo dessverre at man alltid skal skyndte seg å få ting ferdig så tidlig som mulig, men i år har jeg fri på lillejuleaften så da tar vi pyntinga til kvelds. Blir koselig!

Nyt adventen kjære dere! Og pass på at ikke stresset tar overhånd.. jul blir det uansett!!! :) Legger ved noen bilder av den ommøblerte stua!;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar