søndag 20. mars 2011

Et B - menneskes søndagsmorgen....

Klokken viser ikke mer enn 6 når minstemann kommer stormende inn på rommet, proppfull av energi etter mange timers søvn, og roper: "MAMMAAAAAA, STÅ OPP!!!!".........
Med en blanding av delvis hjertestans, overtretthet og morgengrettenhet klarer jeg såvidt å få frem et "Mhmmmm, står opp snart....", før øyelokkene blir for tunge til å holde oppe, hjerterytmen senker seg og Jon Blund igjen synger meg i søvn. .... "MAMMAAAAA, jeg vil tegne! tisse potta! spise!"
Det er bare å innse at søndagsmorgenen kom tidligere enn forventet, og husets minste sjef har bestemt at jeg skal stå opp, og jeg angrer litt på at jeg satt oppe litt for sent igår og så film ( forøvrig var filmen så bra at det egentlig var verdt det...). Men når man står opp og ser ut stuevinduet og dette er det første du ser.....



Da er det helt greit, liksom!! :)
Så nå når teen er drukket, morgenens nyheter er lest og frokosten inntatt så begynner energien å komme sigende og man er klar for en fin søndag før det er på'an med jobbing igjen imorgen.:)


Ha en strålende søndag, nyt den og ta godt vare på hverandre. <3

2 kommentarer:

  1. Huff og huff.. Her er det natt kl 6! Eg hadde nekta!
    -Men igjen, ka skal me gjere? :) Håper søndagen blei bra tross :)

    Klem Miriam

    SvarSlett
  2. Joda, Miriam, det ble en fin søndag til tross for en litt for tidlig start. :D Prøvde å nekte, men det funket dårlig haha ;)

    SvarSlett