torsdag 13. september 2012

På plass!!

Der var vi jammen på plass i nyhuset... Litt maling her og litt maling der, var ikke store tiltakene som måtte til før det ble helt perfekt. :) Som alltid så har man framtidsplaner om hvordan det skal se ut tilslutt, men det er ting man får ta på sikt. ;) Rom var ikke bygd på en dag, er det ikke det man sier?! ;)
Vi er storfornøyde med huset, og føler oss allerede veldig hjemme her. Og nå som vi er på plass og er kommet sånn høvelig i orden, så skal jeg etterhvert ta tak i oppussings prosjektene mine, det blir stas! Kabeltrommelen formelig roper på meg ute i boden, så det blir nok mitt første prosjekt. 
Mannen har allerede fått unnagjort ene prosjektet, nemlig å gjøre Petromax lampen om til en elektrisk lampe, se bilde lenger ned. Det ble knalltøft!!! :) Utrolig hva man får til med litt kreativitet og lure løsninger... Og ikke minst så utrolig artig med gjenbruk av gamle ting!!!

Petromax lampen ;)





 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt hus!

    Så fint dere har fått det:)

    Kos dere:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Tusen takk Linda!! <3 så koselig at du syns det!:)Jeg kan love deg at vi skal kose oss.:)

    klem

    SvarSlett
  3. Kom over bloggen din i natt og la meg til som følger:) Spennende med nytt hus, gratulerer!
    Ha en fin fredag!
    Hilsen Mette

    SvarSlett
  4. Så artig Mette!!!:) Takk for at du følger meg her. Takk for det, det er kjempespennende!
    Fin fredag til deg også, og en like fin helg!!!:)

    klem

    SvarSlett