tirsdag 15. november 2011

Stol til begjær...

Jeg har lenge vært på utkikk etter nye stoler... Og jeg nøyer meg ikke med hva som helst skal dere tro! ;) Har siklet lenge etter de superlekre Tolix stolene i alle de flotte variantene. Men prisene er jo deretter også da! Og når man bor på en plass hvor de ikke selges i butikk, så er de jammen ikke enkle å få tak i. Men så en dag kom jeg over disse rålekre jern- stolene på Home and Cottage....




Og med et reinskinn eller saueskinn på setet så ble de superlekre!! Og ikke minst varme og gode å sitte på, nå som det går mot kaldere tider. Robuste og tøffe, men samtidig litt nette! Jeg liker kombinasjonen. ;) Praktiske er de også i forhold til stolene jeg har med tøyseter, spesielt med unger i huset! Enkle å holde rene og pene. :) Målet er å ha 2-3 forskjellige stoltyper, så stoljakten er fremdeles ikke over!

Så nå skal julen sittes inn på nye stoler!!!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar