mandag 8. august 2011

Sommertid!!!



O herlige sommer!!!
Jeg er 2 uker inn i sommerferien, og har så langt ikke hatt noe å klage på. Fint vær, godt selskap, hytteturer, kjærestekos, snille barn - ja rett og slett en perfekt sommer!!! 
På første hyttetur var jeg på stranda nedfor hytta, og der fant jeg en kjempegammel snelle til en fiskestang. Stilig liten sak som jeg selvfølgelig tok med hjem å satte på hylla. :) 

Var også en tur innom en søt liten butikk i Verdal hvor jeg fant to søte fugler som ble nydelig dekorasjon på ny-bordet. Sammen med en gammel skål med et flytelys i ble det som et lekkert lite stilleben.:) Ingenting er som å tenne mange stearinlys når det begynner å skumre litt utenfor!!

Sommertid betyr også blomstertid - lekre, fargerike blomster. Peonene blomstret i nesten 2 uker, helt nydelige var de!!!! Så lyste virkelig opp der de sto, omringet av de gamle sandkake- formene jeg har fått at min mormor., som nå brukes som telysholdere. :)

Om ca. 4 uker er det avreise til Georgiopoulis sammen med min kjære. Det gledes stort til å tilbringe noen dager i paradis, uten unger, bare oss to!!!! Man trenger litt alenetid i en travel hverdag til å bare nyte stillheten, slappe av og ta vare på hverandre. 

Ønsker dere allesammen en kjempefin sommer videre!!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar