onsdag 17. august 2011

Ommøblering fryder!

Et bord hit, en stol dit... og vips så ser stua helt ny ut! GLEDE! 
Jeg har lenge gått å spekulert litt i hvilke forandringer jeg kunne gjøre her... Stua er jo ikke av de største, så det er ganske begrenset hvor mye jeg kan "trylle" her. :) 
Så det ble å flytte litt på "småtingene", sofaen og det fikk stå på samme plass. Overraskelsen ble stor, hvor lite som skulle til før det så helt nytt ut her!!! Omkalfatringen fikk stua til å se større ut, og mer ryddig faktisk... ;) Så nå er jeg fornøyd.





I går formiddag hev jeg meg rundt og malet i kjelleren. Opprinnelig var det en knall rød tapet med hvite og brune blomster (type 80 - talls....), som nå er blitt malt hvitt. Vi fant ut at det er såpass god plass der nede at det ville være perfekt å lage til en liten kjellerstue til ungene, slik at de har et eget sted å trekke seg unna til. Genialt for ungene - og foreldrene!!! ;) Rommet som før ble brukt til lagringsplass ble et kjempefint lite rom til de søte små. Og vi får litt press på oss for å holde det ryddig....:P Eldstemann konkluderte med at de hadde fått det fineste rommet i verden!!! ;) Bilder kommer snart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar