tirsdag 10. mai 2011

Nye møbler i hus!!

Endelig har mitt nye, flotte sofabord fra Home & Cottage kommet på plass i stuen min. Det var virkelig prikken over i'en. :) 


Så nå er bordet omhyggelig smurt inn med bivoks, må jo få den best mulige behandlingen vet du!;)

Min kjære mor og far har nettopp kommet hjem fra en ukes opphold i Budapest, og med i kofferten hadde de denne lekre, søte paraplyen med hjem til meg! Forelsket meg helt i den, så nå har den fått plass oppå vitrineskapet. 



Idag gikk jeg til innkjøp av sommerblomster. Så nå har jeg plantet til den store gullmedalje! Ingenting er som å få pyntet opp med mange fargerike blomster. ;) ENDELIG ER SOMMEREN HER!!!!! :D

2 kommentarer:

  1. For et fantastisk nydelig bord!!! Passet perfekt og jeg elsker at det bryter litt opp i alt det lyse :) Jeg ønsker meg også noe lignende som dette <3

    SvarSlett