lørdag 16. april 2011

God påske!

Der var det jammen påske, vel nesten ihvertfall. Blir jobbing på mandag og tirsdag før jeg tar påskeferie! Men det er helt greit, det er jo ikke akkurat noe pent påskevær... Regn, regn og atter regn - i bøtter og spann!! Forhåpentligvis forsvinner snøen sammen med regnet slik at våren snart kommer. Kjenner at jeg er fryktelig klar for det nå!!!!!

For tiden er jeg temmelig irritert på Skeidar.... Makan til dårlig kundeservice skal man lete lenge etter!! Kjøpte en sofa der for omtrent 1 år siden, som etterhvert viste seg og ha mange feil. Den nuppet, fikk nedsunkne puter og så ut som den var minst 5 år gammel og velbrukt. Bortsett fra at den var flunkende ny... Så jeg reklamerte på den, opp til flere gang, før jeg fikk svar. Joda, de skulle komme å se på den. 
En fyr fra Skeidar dukket opp med et kamera, tok noen (dårlige) bilder - og etter ca. 2-3 uker fikk jeg en mail om at leverandøren gikk med på å sende meg èn ny sittepute og èn ny ryggpute!!!!!! Hva er DET liksom? Hele sofaen var jo på samme viset. Men jaja tenkte jeg, prøver det først. Men de putene dukket aldri opp.
Så tilslutt troppet jeg opp i butikken og sa at jeg hadde ikke sett snurten av de putene, og nå var sofaen så stygg at jeg ville ikke ha den i huset. Brukte skikkelig streng stemme!;) Så da skulle jeg få lov til å bytte den i en annen sofa. 
Omsider fant jeg en som jeg likte, som de kunne skaffe meg innen 6 uker. Til min store overraskelse kom den etter 5 uker! WOW, Skeidar, well done. 
Og når det nå har seg slik at jeg har reklamert på den, så regnet jeg virkelig med at de kom og hentet den gamle og samtidig hadde med seg den nye... Men var det så enkelt??? Neida!!!! Sånt gjorde de alldeles ikke gratis, og heller ikke når det gjaldt reklamasjoner. Ehhhm.... Dere har solgt meg en sofa med særdeles lav kvalitet, som jeg hadde brukt ca. 7 mnd på å få inni hodene deres, og så skal dere ta dere betalt for å bringe meg den nye sofaen og ta med dere den ødelagte? Nei fy det var mye av meg å be om...  
Tilslutt gikk de med på levering. Men de kunne komme mellom 12 og 16 den og den dagen. JEG JOBBER! Mellom 12-16 er jeg på jobb.... og kan ikke dra hjem klokken 12 for å vente på at dere dukker opp kl.16
.. Satser på snarlig levering neste uke. ;)

Og nå er det kun snakk om dager før bordet fra Home and Cottage kommer!! :D :D Jippiiiii! Gleder meg som en unge. Blir jo helt nytt her. :) Så NOE bra skjer jo også hahaha :D

Ha en fin helg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar