torsdag 10. mars 2011

Vårstemning i huset!

Gåsunger, lekre tulipaner, perlehyasinter... Vårstemningen kan tas og føles på! :) Når regnet, sluddet, snøen og uværet herjer som verst utenfor så er det ingenting som er så herlig som å sitte under et pledd med en varm kopp te og en god bok - og smått kaste et lite blikk på blomstene og vite at det er SNART vår. Så i mellomtiden smører jeg med tålmodighet og fyller leiligheten med vårstemning mens jeg venter på at vårstemingen utendørs skal komme. :)





Jobben med permen begynner å komme seg, og det dukker stadig opp nye artikler som skal få en plass i samlingen.:) Fant en fin perm av resirkulert materiale, så var man miljøvennlig i samme slengen!!! Hurra for meg.:) Var veldig greit å få samlet det jeg er interessert i å lese om/ blir inspirert av på en og samme plass. Å lete gjennom blad etter blad etter en artikkel ble litt slitsomt. Så det anbefales virkelig, mer oversiktlig og ikke minst sparer man endel plass!!! Har nå en hel gammeldags koffert ledig for å fylles opp med andre ting.:)
Bladde forøvrig gjennom nyeste Jeanne D'arc Living idag, vanvittig mye fint å se på!!! Anbefales på det sterkeste å ta en titt i det.


Ble spurt idag om det er dyrt å leie meg til dekorering/ innredning /boligstyling... Helt gratis sa jeg! Og det med glede.:) Synes det er utrolig morsomt å få leke seg og holde på med favoritt hobbyen, og det å bli spurt om å hjelpe andre føler jeg meg veldig beæret over. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar