lørdag 26. mars 2011

Salige lørdag....

Tulipanene er byttet ut, idag er det roser som gjelder.:) Noen fargeklatter innimellom alt det hvite, grå og brune frisker litt opp!



Og blomster kan jo brukes til så mangt!!! Skal i bursdag til mamsen idag, og da er det jo kjempelekkert å pynte opp en helt enkel innpakning med en rose! Ellers har jeg brukt silkepapir med cellofan rundt. Knyttet lekker myntegrønn bast rundt. Og vips så har man en elegant pakke, enkelt og greit!



Etter bursdagen skal det bare slappes av og jeg skal starte på en ny bok, Fatimas hånd. Har hørt veldig mange gode kritikker, så da må jeg gi den en sjanse. Det er en TYKK bok, men da har man jo nok å lese på kveldene!:)

4 kommentarer:

  1. Fiiin finn blogg du har;)
    Roser er den vakreste blomsten som finns.
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for det! Så herlig å høre. :) Roser er nydelige, de passer jo så utrolig godt til denne interiørstilen også.;)

    Klem Marte

    SvarSlett
  3. Heisann..

    Flott blogg du har! Datt plutselig innom deg jeg. Legger meg til som følger jeg :)

    Roser er min absolutte favoritt, men må inrømme at hos meg er de ofte hvite. Hvis ikke min mann kommer med de, da er de nok røde. Tror han har litt noe imot hvite roser.. hehe

    Ha en strålende uke!

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
  4. Det ligger en award til deg inne hos meg :)

    Ønsker deg ei absolutt nydlig helg!
    Klem fra Miriam

    SvarSlett