lørdag 26. februar 2011

Min tid som blogger har begynt :)

Tenkte det var på tide å begynne å blogge!!
For de som kjenner meg er det ikke noe nytt at jeg er veldig opptatt av interiør, så bloggen vil nok i hovedsak dreie seg om det, pluss noen oppdateringer om mine daglige sysler og hendelser. :)
Her vil det dukke opp bilder fra gullfunn, gode kjøp og det som jeg allerede har kjøpt som jeg bare har forelsket meg helt i!
Det er jo shabby chic/ fransk landstil mikset med en dæsj factory stil som ligger mitt hjerte nærmest. Dermed er det jo et HAV av butikker å handle i, blant annet brukthandler. Har funnet endel skatter der....:) Er jo så heldige å ha fått Home and Cottage i vårt nye kjøpesenter, så der legges det igjen noen penger titt og ofte!
Så der var de første ordene svart på hvitt, så kommer det noen bilder etterhvert.
God helg!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar